CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, February 24, 2011

KURSUS MOTIVASI: AKU SEBENARNYA...

Mood : Penat
Halwa telinga : Just The Way You Are


Pada sesi kedua "KURSUS MOTIVASI: AKU SEBENARNYA..."  , pada jam 2030pm, 16 Februari 2011, sebaik saja kesemua peserta kursus memasuki dewan, Motivator  itu tiba-tiba berkata



“Saya mencari seorang peserta bernama Aniz binti Abahnya..mana dia??..siapa??”



Dengan muka blur dan tindakan pantas, aku angkat tangan sambil dalam hati berkata


“Haisshhhh awatnya ni…dalam berpuluh orang  aku plak dipanggil..nak kata merokok di dalam dewan, mana ada!” ngeeee~




“Aniz! Anda telah melalui dua keadaan kehidupan yang berbeza. Dan di dalam dunia ini cuma awak yang tahu apa yang telah awak lalui selama ini. Awak memendam sesuatu yang terlalu dalam. Kehidupan dulu yang kepayahannya hanya awak yang boleh rasa. Ianya terlalu menusuk kalbu, sehingga boleh menitiskan air mata setiap kali mengingatinya. Ianya membuatkan awak sakit. Awak tidak mempunyai ramai kawan baik. Awak tidak suka berkongsi kisah itu dengan sesiapa. Betul atau tidak???”



Aku tunduk…………[bukan nangis! tapi malu sebab satu dewan memerhati aku..serius rasa nak nyorok belakang langsir]..Mak malu nyahhh!!!! ggrrrrr



“Awak kena berkongsi dengan seseorang…belajarlah…Tapi Aniz, awak sangat tabah”




Demikianlah aku ‘ditafsirkan ‘ oleh seorang motivator melalui tandatangan aku.


akak...aniz pinjam beg jap nak posing!! =p

akakkk!!!! cepat buat peace!! hehe


Dah sampai...=D



Subhanallah...sangat cantik time sunset..

Gelap

terang





Nota telinga kiri : sampai sekarang aku tak puas hati..dalam berpuluh orang kenapa aku?????!!!! Aarrgghhhhhh…..


Nota telinga kanan: bagaimana nak ‘BERKONGSI’ ??? 

16 cakap-cakap:

M a W a D D a H

kenapa kamu dalam berpuluh org?? sebab kamu bertuah aniz..percayalah...:)


nak tahu jugak maksud tandatangan adah..huhuh...

aniz

MaWaDDaH : bertuah??? hmm agaknya la kot..huhu

nak tahu?? jom skrg gak kita pegi gegar rumah motivator tu! hehehe

Darimo Roslan

segan gile kalo cmtu...haha

aniz

Darimo Roslan : tau takpe...jangan kata blakang langsir, klu boleh bawah kerusi pun nak nyorok..hakhakhak

Nerzhul

nape tak suruh motivator tu baca blog aniz ni..banyak kisah kat sini rasanye..hehee

JIJI YU

wohohoho..aku nak jumpe motivator tu.nak suh die tgk tanda kaki aku

ansizte

bestnyeeeeeeeee org tafsir tandatangan kita. sis cantik lah pakai baju kurung nampak ayu gitu wahahaha serious sy tak tipu

kay_are

tapi, ape bende yang nak di kongsikan?? ape yang ingin di sampaikan?? ape yang dimaksudkan 2 fasa berbeza?? x faham ni.. T_T

aniz

Nerzhul- alamak...tu yg taknak tu...habis kantoi semua nnt..hehe


JIJI YU : tanda kaki ko dia tak sempat baca dah pengsan..haha


ansizte- best?? malu lor..huhu eleh cakap akak, dia tu lagi comel..hehe thank u dear..=D


kay_are-maksudnya kisah hidup..segala perjalanan hidup selama ni =D

limau

haha.!you're the one (ala2 movie the matrix):D

M a W a D D a H

gegar2 kan rumah die...hhehehe...

p/s: aniz, adah tag aniz join contest..kalu rase best, join la...:)

aniz

limau - erkkk bukan begitu..rasanya cuma tak sengaja tersebut namaku..waawaawawaaa


MaWaDDaH- gegar jgn x gegar!!!! hehe

p/s: terima kasih sudi tag aniz..insyaallah cuba join =D

Elia Sham

Akhirnya..mulanya kena paksa teman kak ernie pi Kursus Aniz pun setuju...then akhirnya dpt kita pi kan..seronokkan aniz..tapi asyik ko je kena..rasanya motivator tu perasan cam ko dok atas awan Kot..hAaa...

aniz

Elia Sham- ssshhhhhhhh...jgn cakap kuat2..malu org dengar ehh..hahaha apapun kursus tu mmg terbaekkkkk!!!

Elia Sham

Aniz..ko tau tak sebab apa gbr tu nampak kurus..sebab kemahiran yang tukang ambik gbr tu..

aniz

Elia Sham- adoyai....nak jugak part dia...aduhhhh!!!! hahaha yelaaa yelaaa....jurukamera berkemahiran...bueekkkk!!! =p