CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, February 2, 2011

25 Random Facts About Me Myself and I!

Mak aiii lama betul nak siapkan entri ni..dah rasa macam tak kenal diri sendiri pun ada..erkkk



Tanpa melengahkan masa yang da hampir ke pukul 12 tengah malam ni, saya listkan senarai barang-barang dapur yang dah habis 25 perkara berkenaan seperti yang diminta bagi tidak menghampakan sahabat yang men’tag’ itu



(1) Anak sulung dari 4 beradik, 3 perempuan 1 lelaki.


(2) Melebihkan keluarga dalam segala aspek


(3) Sudah bekerja dan sedang menyambung pelajaran secara part time


(4) Berdikari *satu satunya pujian yang aku tak segan untuk bagi pada diri sendiri kerana hanya aku yang rasa betapa pahit dulu dan hampir manis sekarang..ngeeee =D


(5) Suka kanak-kanak..alhamdulillah tak pernah lagi ada budak reject aku setakat ni..kanak-kanak cinta saya sebab saya cinta mereka. Cinta ku tidak bertepuk sebelah tangan..yeaahhh baby!!!! (0_*)v


(6) Keburukan : selalu mementingkan perasaan orang lain sampai mengabaikan hati sendiri yang SAKIT (T____T)


(7) Kawan yang baik *mereka kata..=D


(8) I love cooking ..weeeeeee~


(9) Coklat buat saya pening so I don’t eat chocolate =)) *nak ngorat tak payah pos coklat yek ;)


(10) Satay buat saya muntah ..*kawan-kawan selalu cakap hilang nikmat dunia (T____T) tak mengapalah…what to do…waaAAaaaaaa


(11) Tidak makan kambing dan tidak dimakan oleh kambing..erkkk


(12) Pernah bercinta dan pernah terluka *ini menunjukkan yang saya gadis biasa =))


(13) Habit yang buruk – setiap pagi ketika bersiap nak ke pejabat, waktu nak ikat rambut, pasti akan bergaduh dengan diri sendiri dan barang-barang di sekeliling kerana tidak dapat menjumpai getah ikat rambut yang pada akhirnya saya akan dapati ia ada di pergelangan tangan saya. Habit yang SANGAT buruk dan ia berlaku SETIAP pagi yer adik-adik. Walaupun sebelum tidur dah pesan kat diri sendiri ‘esok cari getah dekat tangan dulu’, tapi ia TETAP berulang…sangat kasihan….. (T______T)


(14) Saya rabun


(15) Saya pakai cermin mata bila perlu


(16) Dan saya suka huru hara mencari-cari cermin mata saya yang kerap hilang…TIDAK…sebenarnya ia tidak hilang…ia ada di mata saya..Cuma saya tidak perasan..bukankah SAYA MANUSIA BIASA..=p


(17) Suka senyum…tapi bukan senyum sorang-sorang..itu GILA…


(18) Suka kucing…kucing yang KECIL…namun sangat mentakuti kucing dewasa yang bersaiz besar..


(19) Tidak suka menonton rancangan BERSAMAMU..kalau tengok nanti nangis..pengacara tu umumkan rancangan dah nak habis pun nangis..rancangan dah habis pun nangis..cerita melayu selepas itu dah start pun nangis..nak tido pun masih nangis..episod BERSAMAMU yang seterusnya nak start pun tak berhenti nangis..takut empangan pecah.. *abaikan..abaikan..


(20) Pernah menyimpan hasrat nak ambil lesen bawak superbike…tapi hasrat tinggal hasrat..nak bawak basikal pun tak lepas lagi..(T________T)


(21) Aktiviti lasak kegemaran saya…*ayat da tunggang terbalik


(22) Pernah accident waktu nak SPM..kesannya, tangan kiriku tidak berapa kuat..*tolong jangan minta diskaun untuk hantaran plisssssss =p


(23) “makcik doakan anak berjaya dunia akhirat..aminnnnnn” kerap mendapat doa dari warga tua yang pada dasarnya saya tak kenal mereka. Kadang-kadang tengah duduk ambil angin saje-saje, berhenti solat dekat masjid, atau hisap rokok di tepi tembok, ada makcik datang pegang tangan dan pipi lalu mendoakan saya seperti ayat itu. Wahai makcik makcik yang pernah mendoakan saya, saya juga mendoakan kalian..walaupun saya pelik, tapi saya menghargainya…dan saya amat terharu sampai terduduk katas katil tekup muka dengan bantal…mudah-mudahan doa kalian itu makbul…sobb sobbb…


(24) I love you *sebenarnya aku dah kehabisan idea..maaf


(25) Saya bahagia sebab dapat jawab tag ni sebelum Oktober (T_____________T)


YAAAHHHOOOOOOOOO!!!!!!!!! DAH HABISSSS!!!!!!!


-SEKIAN-



nota kaki : alhamdulillah dah selamat sampai ke kampung tershantek dan terchenta petang tadi...mood=bahagia..malam ni tido senyum nampak gusi =D

10 cakap-cakap:

misslovalova

np tak mkn coklat ?? coklat kan sedap . hehehe . erm same la kite . bella pon rabun . hahhaha

ankeljonni

huhuhuhu... habis gak aku baca... adapun kambing tu sedap tau... try la... huhuhu...


nota kening: Alang2 dah kat kampung... rajin2 la bawak basikal... huhuhu...

Aniz

encik jonni - da cuba try test, tapi tak mahu diterima tekak (T_____T)

nota siku : klu kt kmpg ni aku bwk beskal, aku akan jadi org paling dewasa yg bawak beskal d cni..hahaha

biella93- entah la biella, tekak x mahu trima..walaupun ia sedap(T____T)

M a W a D D a H

ada yg sama ngan aniz dan ada yg tak...hehe

pernah gak teringin nak bwk superbike nk amek lesen tpi opsss adah pandai naik basikal tau..bangga...haha..

suka pakai cermin mata bila perlu...sama...suka senyum...sama...kawan yg baik..sama...pernah bercinta dan terluka..sama...hahaha...bnyknya sama...

yg tak sama...adah suka makan satey, kambing, coklat..yiippiiee...

hehe

cikpuanNaiz

sy pom xsuke coklat

Aniz

MaWaDDah- mak aii banyak sama...entah2 adah ni kembar aniz yg da lama terpisah..wakakaka

takpe-takpe, hopefully 1 ari nnt dapat mkn itu semua...harapan tinggi....(T___T)


cekgu bella pinky -yeaaa!!!! sukanyer ada gak geng yang x suka coklat..huhu

ankeljonni

saya tag anda.... sori ah kene buat 50 citer anda plak.... harharhar...


setahun la tak tido lepas ni...

Aniz

Encik Jonni - haaah!!!! [pengsan 4 jam] hakhak

trima kasih atas ingatan..saya menghargainya..[ehh ehh tetibe ayat bunga-bunga] ahaks!

mamat

macam banyak jer lagi yang patut di ceritakan apa tak cukupkan je '2500 perangai pelik tentang aniz' itu pun kalau ikutkan kurang lagi

Aniz

mamat - huh! =p