CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, March 2, 2011

Gunung Nuang Part II

Mood : happy
Halwa telinga : Cinta 3 Dimensi






-Biarkan Gambar Bercerita-




26 Februari 2011






Pengembaraan Geng Upin Ipin bermula








amacam??? nampak riak penat tak??? TIADA bukan?? Mereka bukan Pro, bukan juga ambil Pil Kuda, jauh sekali bela jin..akan tetapi  mereka tengah asyik bercerita pasal dialog movie Hantu Kak Limah..hahaha semangat!




Okey laa...Okey laa...sekarang satu Malaysia dah tahu Encik Padil ada handphone canggih..lalalalalaaaa


Kepada adik-adik yang baru tadika, akak nak bagitahu, yang kat celah pokok tu BUKAN haiwan liar yer..BUKAN gajah, BUKAN juga GORILLA..itu KAK ANIZ tahu..=p


Aku sangat suka bahagian ini dalam trek pendakian...damai...dapat tengok air terjun yang tak takut terjun deras-deras dari tempat tinggi... ngeeeee


sape tak nampak air terjun, dia memang suka kencing dalam seluar kecik-kecik dulu! =p 


Pose aku kat atas tu aku ingat dah cukup beriya...rupanya ada lagi yang lebih beriya dari aku...gggrrrrr hehehe


Okey laa...Okey laa..satu Malaysia dah tahu Farid Kamil ada abang...waka waka eee eee..hahaha [Jangan marah  En. Padil..Guwau jer]


Air sangat deras menutupi batu..TIDAK boleh main loncat-loncat..nanti akan terus loncat ke laut...Katak ditepi batu juga akan mati sawan kalau ada orang buat aksi berani mati..JADI meredah la air itu sambil menayang kasut pada sang unggas..sastera tak?? sastera tak??? TIDAK?! okey FINE!


Ini bukan aksi menahan sakit perut..dia solat lah..=D


Nasib baik takde orang tegur..."NI HIKING KER PICNIC DIK Oiii!!!!"..kalau tak sumpah aku menselam muka selama 15 minit..hahaha






Pendakian TAMAT..tapi bukan bermakna terhenti disini..ceeewwaahh!!! hahaha


Nantikan siri-siri  pengembaraan seterusnya bersama saya PADIL dan rakan-rakan yang lain di hari dan waktu yang berbeza..Majulah KICAP KIPAS UDANG untuk Malaysia..salammmm!!  ^___*