CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, March 11, 2011

mood : good mood
halwa telinga : tari tualang tiga [klasik tak??]



hari ni aku nak join contest adah untuk menang crochet chumel. saya ulang lagi sekali..UNTUK MENANG CROCHET CHUMEL...jelas tak????..tidak mengapa..diulang untuk kali ke tiga..UNTUK MENANG CROCHET CHUMEL..ee ehhh!!! kenapa kena ulang banyak-banyak kali??? sekali je bagitahu tak cukup ke??? SEBAB untuk buat apapun biarlah dengan MISI dan VISI yang jelas..sekurang-kurangnya nanti tiada orang akan menuduh saya join contest ni sebab nak mengurat abang adah..apatah lagi sepupu adah yang iras-iras James Franco..wwoohaaa!!!



Alkisah................pada suatu hari ada seekor arnab comel telah lahir ke dunia. Akhirnya dia mati. -The end-

[maaf..itu cuma intro..my bedtime story yang selalu baca baris pertama dan baris akhir supaya boleh cepat-cepat  pejam mata tanpa perlu memikirkan apa yang terjadi sepanjang hidup arnab itu. Tak penting pun. sebab dia bukan arnab saya] ngeeee



FINE!


cerita bermula...


ada suatu hari sang aniz berjalan jalan mencuci mata di sebuah showroom Proton. *apakahhh hebat berjalan jalan mencuci mata ke sebuah showroom kereta dan bukan butik pakaian wanita???? huh!...TIDAK bukan untuk membeli kereta. Saja-saja tanpa motif yang jelas.