CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, March 19, 2011

3 hari 2 malam di Melaka

mood : happy
halwa telinga : hanyut






mahu lupakan kepenatan..mahu lupakan yang tak best...mahu ingat yang baik-baik sahaja..penat ya amat, badan pun sengal-sengal..hari ni seharian duduk di rumah sorang-sorang..Zu keluar tak tahu kemana..bangun tidur dia dah takde..blok ni pulak pagi pagi buta dah blackout..nak tengok TV tak boleh, basuh baju tak boleh, buka laptop pun tak boleh..lewat petang baru ada elektrik..baru lah boleh basuh baju, tengok TV sambil tidur, masak air guna cerek elektrik, et cetera et cetera..time macam ini barulah nak menghargai elektrik..kalau tidak tak pernah nak kisah pun..tidur sambil buka semua lampu, tidak tutup TV, tak shut down lappy, apa ada hal!...sekarang, mahu biarkan plug DVD player terpasang tanpa menggunakannya juga sudah pandai berfikir 32 kali..uhukk uhukkk....




1 hari suntuk tak makan apa-apa sebab tak rela makan sorang-sorang punya pasal..OhhhHHh rumah..bilalah mahu bising macam rumah jiran depan..senyap sunyi saja...jangan kata burung berkicauan, jiran atas kentut juga boleh didengari...sunyi sangat katanya...




sekejap yer..emak saya call....=D




/




/




/




ok...kembali....




semalam sampai dari Melaka lebih kurang pukul 7 lebih..lepas habis program dalam lebih kurang pukul 1 petang semalam, driver datang jemput..tapi dah plan awal-awal nak balik kampung sebab hari ni anak Pak Ngah saya kahwin..so selepas lunch, minta Kak Yana hantar saya ke Melaka Sentral..sepatutnya terus ambil bas ke Muar, tapi hampir setengah jam saya duduk termenung di Melaka Sentral tu..tengok orang lalu lalang..orang lalu lalang tengok saya..dengar orang phewittt phewittt lepas tu buat muka innocent macam tak dengar apa-apa...pergi beli aiskrim dekat McD..tiket  bas tak juga dibeli..sebenarnya hati berbelah bagi..badan sangat penat lepas keje pagi petang siang malam non stop selama 3 hari..hari Ahad ni pula ada class+ ada test....tapi mengenangkan dah bagitau emak saya nak bali kampung semalam, tak sampai hati nak balik Putrajaya *sebenarnya takut emak marah sebab tak ikut plan asal..takut emak marah sebab saya suka ubah keputusan last minit yang akan menyusahkan dan kadangkala boleh membahayakan diri..emak kan garang ala ala emo..mestilah mahu takut...=((


tapi...




akhirnya memberanikan diri untuk call Abah...*saya anak abah..malangnya..emak yang angkat call.... uuWWwaaaa....uuUUuWwaaaa...*apakah budak ini??? emak jawab call juga dikata malang..sangat durhaka..huh!




tapi lagi...




emak Okey...betull....dia sangat Okey...dia kata dia faham saya penat, dia tahu saya ada test hari Ahad, dia tak kisah pun kalau saya tak balik kampung..YiPPpiiEeeee!!!!!




baru lah nak tersedar yang sebenarnya emak Okey saja..cuma saya yang emo lebih..fikir negatif...mahu takut tidak tentu pasal..akhirnya sendiri yang susah...padanlah dengan muka saya...elok-elok ada driver jemput, kena balik naik bas ke Putrajaya...badan makin penat, duit sendiri juga kena keluar beli tiket..padan muka! padan muka! mahu boooo diri sendiri sampai next week...uuWWaaaaaa


Okey...bosan dengan ayat..mari lihat gambar...




main-main ini budak budak waktu Ice Breaking..kasi babap sama dia! hehe

sayang kamoooo


pssttt...bincang apa tu!

Geng Confirm Menang... tapi dapat tempat ke-3..hahaha bagi peluang katanya...apa-apa ajelah...

Geng Ceria 611...apalah nama kumpulan anda ini..sangat Astro tahu...*busuk hati punya budak..jeles sebab team diorang dapat johan wwoohaaa!!!..


Encik Faizal...ahli kumpulan saya and antara shooter terbaik..suka tengok dia yang bersungguh..cayalah geng!!!!

My Bosss yang suka psycho sampai susah nak memanah dibuatnya...cis!

OKEY Aniz...FOKUS....

anggap saja ada Peragut zalim disitu.......


bersiap sedia........

Ready........GO!

melompat kegembiraan macam menang piala SUKMA sebab...........

nampak ni!!!!!!!! tepat tepat di situ wa cakap lu!!!! hooyaayyyyyy!!!!!

nampak tidak???? tak tipu punya bai.....hehehe

Maisara pun ada..ini budak, duduk bilik depan saja dari bilik saya, tetap mahu telefon juga.."Acik Aniz buat apa tuuuu????" aiyark!!! Sara....Sara....

in love with archery =D

kesan sampingan..tak sakit pun....betollllll....(T_____T)

malam itu gua lepak dengan buaya Puchong dekat night safari, Zoo Melaka..apa ada hal...ngeeeee

pentipu punya budak..letak ular betul tengok???? 600 meter lari tanpa pakai kasut punya! lalalalaaa

kabur la pulak

nama saya AniZ bukan AniS =D





nota siku : disamping kerja, bila ada selingan aktiviti-aktiviti team building ini yang buat hilang penat otak..alhamdulillah....walaupun sangat jarang dapat peluang macam ni...jarang kawan-kawan lain dapat ikut program saya..tidak mengapa..ada rezeki, kita pergi retreat sama-sama lagi yer kawan-kawan...muaahhhhh!!!!

6 cakap-cakap:

EmbunRosaliza

Assalam aniz..tak ada cbox ke akk cari tak jumpa pun heheh..syoknya keja sambil berhibur..sambil nyelam minum air gitu

Aniz

waalaikumsalam akak...xderlaa..belum letak lagi..mmg xkan jumpa pun..hehehe insyaallah nnt aniz letak yer...mmg best pun..xdela tension keje sangat..=D

ankeljonni

perhhhh... boleh mewakili negara ke sukan olimpik... huhuhuhhuhu..

Aniz

Encik Jonni - kalau aniz wakil negara, confirm seminggu lepas tu kena buang negara sebab banyak main! hehehe

daddydian

memanah dah terer... try sukan sumpit lak.. ygk dia bulleyes ke tak.. hehe

Aniz

DaddyDian-sumpit??? hahaha mungkin tidak..hehehe