CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, September 17, 2010

TENSION ...ARRGGHHHH!!!!

saya ada banyak ..bukan..bukan...TERLALU BANYAK assignment yang perlu disiapkan dan kena hantar menjelang ahad...sempat ke??? haa hambik kau!!! sape suruh tak buat awal!! dah sibuk dengan kamu punya puasa, raya lagi, campur cuti, tolak buku, bila masa kamu nak buat??? padan muka!! T___T padan muka dia!! tak mahu kesian kesian kat dia..biar dia menderita siapkan assignment yang banyak tu..argghhhh tensionnya....orang lain sibuk bersuka ria raya tak habis lagi, saya pulak dengan buku....T___T nak nanes sangat ni.....nasib kau la aniz...padan muka kamu...ni namanya sendiri buat sendiri tanggung...wwaaAAAaaaaa perkara-perkara yang perlu di'cut' sempena hari-hari terakhir bagi menyiapkan assignment <--saya tak suka perkataan ni- dan ujian separuh semester ahad ni ialah :

(a) bermesra bersama sanak saudara..kepada sepupu, uncle, mak su, pak lang, pak long dan semua pak dan mak yang mengenali diri ini (macam la mereka baca blog kamu..perasan!!! =p) saya mohon maaf tak dapat pergi ke rumah terbuka mahupun tertutup anda lagi.selepas hari ahad ni saya merdeka.saya akan beraya rumah kalian lama-lama yer..sob..sob...

(b) berfoya-foya bersama encik wateva...T___T sorry darling..perlu cut waktu dating kita..(boleh ke cut??? dah jumpa tu kalau boleh macam taknak balik jer gamaknya..wekk!!!=p) takpe yunk..lepas kawen nanti boleh selalu jumpa yer..(jumpa selalu pun tak elok..nipis iman jadinya =p)

(c) waktu tidur..sudah semestinya sebab saya belajar sangat aktif, cerdas, bahagia, kebiasaan dan semua yang best lah hanya pada waktu tengah malam yer anak-anak..;)

sekian..salam ketensionan dari hamba yang separuh bahagia
- takde mood -

0 cakap-cakap: