CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, September 30, 2010

bebanan seorang ibu tunggal (tajuk minta ihsan)

saya sedang sibuk menyiapkan assignment yang sangat bersikap berlgak dengan saya sehingga saya rasa assingment tu tengah cakap

*aku lah yang paling berkuasa mutlak sekarang..hahaha sama ada kau suka atau tidak, kau kena siapkan aku jugak.tiada belas kasihan untuk budak tak chumel macam kau ni..hahahahaha (gelak durjana)

saya pun terus lah mentundukkan diri dan menangis teresak-esak depan assignment tu tanda patuh untuk mengelakkan diri ini dihukum pancung oleh orang suruhan assignment yang berbadan besar, bermisai tebal dan berkulit gelap. assignment tu pun terus terusan bergelak durjana. note: maaf saya buat cite dongeng si pari-pari jer. tau tak kat mana saya boleh buat aduan sebab kena dera dengan assignment??? saya nak minta dihantar pulang ke negara asal cikannz yang indah, berwarna warni dan banyak makanan dan patung chumel-chumel dan pelangi 18 warna dan encik wateva si para-para..arrgghhhh saya tension..+ dengan beberapa masalah sampingan yang lebih besar dari masalah assignment ni yang tidak boleh distorykan disini..apapun saya masih percaya yang 'Tuhan tidak akan menguji hambanya melainkan DIA tahu hambanya mampu'..Dugaan yang sungguh menguji dan membutukan kuasa persis Goku dan sailormoon untuk berdepan dengannya ni membuatkan saya lebih kuat sebenarnya. lebih kuat dari badang atau orang yang minum susu Omega Plus 14 kali sehari. *saya berbangga seketika dengan kekuatan yang ada..heh heh heh..kelihatan seperti sudah banyak kemerapuan disini..lebih baik saya mensign-out kan diri dan membuat pahala dengan mengsiapkan tugasan-tugasan yang diberikan oleh orang-orang yang tak chumel *maaf kerana saya mengklasifikasikan orang-orang yang menyuruh saya membuat itu ini sebagai orang-orang yang tak chumel sebab saya tengah tension..nanti dah ok sikit saya masukkan kalian dalam group chumel yer..janji!..-out-

0 cakap-cakap: