CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, September 21, 2010

MALAS+MERAPU+BORING

boringnyer hari ni...tak best langsung rasa di hati..

dah la mengantuk ya amat

nak buat keje pun malas..macam mana tu???


kan best kalau dapat pegi jalan-jalan

bersuka ria dengan kawan-kawan


*


*


*


*

motif wujudnya entry ini adalah saya dah bosan tahap gaban..mak baru jer call..hai mak...mak...nama pun mak..mesti dapat rasa anakmu ini sedang keboringan kan..macam-macam cerita mak sampaikan..persis murai.com..erkk tapi yang baik-baik jer..takde gosip panas pun..mak suruh balik kampung sabtu ni sebab dia nak buat open house tp saya ada kelas dan ikut perancangan saya juga nak buat open house collaboration bersama kak yana di rumah dia (tumpang rumah dia jer, takkan nak buat kat rumah saya pulak..al maklumlah rumah single/bujang, bekas kuih pun takde)..aduh sungguh memfeninkan..kalau rajin saya pegi kelas, kalau malas saya balik kampung..erkk (apa lah nak jadi dengan kamu ni!!!)=p

0 cakap-cakap: