CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, August 26, 2010

YESTERDAY I SAW HIM....

semalam lepas balik kerja saya pergi bazar Ramadhan dengan Zu. tiba-tiba zu menjerit "hei! tengok tu! tengok tu! Tun Mahathir!!!"..(sambil menyentap tanganku dengan lembutnya...=p) sepantas moto jiran saya, saya menoleh..and i saw him!!!..TUN MAHATHIR MOHAMAD...ya maybe people will said 'alaa jumpa Mahathir je pun' atau 'loorrr selama ni tak pernah jumpa ker?' atau tak kisah la apapun..tapi honestly this is my 1st time nampak idola saya yang amat saya kagumi..as people know, he is a superb great man even lebih hebat dari spiderman, batman, kluang man, atau cicakman ok....saya sangat mengagumi dia..walaupun usia beliau sudah agak lanjut, tapi beliau masih kuat berjalan dan melemparkan senyuman terhangat di pasaran buat semua..hehe berpusu-pusu orang ramai nak ambil gambar dengan dia..berjalan setapak, berhenti 5 minit, berjalan lagi setapak, berhenti lagi 5 minit..bila nak abis 1 baris stall di bazar tu kalau macam tu gayanya?? hehe..tapi itulah realitinya bagi seorang lelaki yang menjadi idola, kesayangan, disanjung dan dihormati oleh semua orang...semalam dalam memori..saya takkan pernah lupa..saya sempat jugak la snap gambar dia dengan menggunakan handphone 'canggih' saya tu..nak bergambar dengan dia tu memang nak sangat, tapi tak berkesempatan sebab terlalu ramai orang yang mengerumuni beliau..tak kisah lah apa orang nak cakap pasal keterujaan saya tentang kejadian ini, yang penting saya sangat happy sekali bertemu beliau..semoga Tun dipanjangkan umur dan sentiasa dikurniakan kesihatan yang baik....thank you so much for everything u have done for this country...=)








0 cakap-cakap: