CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, August 18, 2010

happy anniversary + mohrih

Hari ini ialah hari ulangtahun perkenalan saya dan encik crack yang pertama…saya mengenali dia setahun yang lepas = 18 Ogos 2009…seorang kawan yang sangat baik..kami x pernah berjumpa, walaupun selepas setahun…hanya ber YM sahaja yer..(ala2 terpelihara gitu..ahaks!)…jangan salah faham yer murid2..encik crack sudah pun ada kekasih…kami hanya bersahabat biasa tanpa apa2 yang terselindung..hanya sahabat buat pembangkit semangat, pakar motivasi persendirian dan badutku..huhu dia selalu ajak jumpa, cuma saya rasa belum masanya..saya selalu berseloroh dengan dia “tunggu u kawin baru kita jumpa yer??”…dan dia akan membalas dengan pelbagai ayat yang chumel2.. encik crack memang begitu…huhu selamat ulangtahun perkenalan yg pertama crack..semoga persahabatan kita akan terpelihara, dirahmati dan berkekalan selamanya….thank you for always being there for me through the good time and bad (sometimes)…I’m so lucky to have a friend like u in my life…saya selalu mendoakan kebahagiaan kamu..insyaallah..dengan izin-Nya, 1 hari nanti kita akan bertemu juga…

petang ni perlu bawa juadah ke surau untuk para jemaah buat berbuka puasa..sudah tiba giliran saya (mengikut jadual yang diberi)..1st time buat saya sepanjang hidup di rumah sendiri ni (baru setahun je pun)..di kampung selalunya mak dan abah yang uruskan..talk to myself “ takper..hidup sendiri mengajar kamu erti berdikari yang sebenar..(Cuma kadang2 kari tu tak sedap)huhu..kalau tidak sampai bila tak pandai”…balik nanti akan terus ke bazar untuk cari juadah yang sesuai dibawa…any idea?? No?? ok thanks..=)
-the end-

0 cakap-cakap: