CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, August 19, 2011

AKU SUMPAH ENGKAU JADI PETI AIS LG LEPAS TU AKU BUANG KE SUNGEI !!!!!!

Mood : Weak
Lokasi : McD Damansara Damai


Astaqfirullahalazimmm.......bawak mengucap Aniz oiii...


Hari ini aku MC. Malam tadi aku telah dimarahi, dimaki dan hampir ditampar oleh seorang lelaki gila. bukankah tidak baik mengatakan orang lain gila??? TAK PEDULIK!!!! nak cakap jugak. hanya dengan satu sebab aku memblok kereta, aku turun, bagi salam, meminta maaf sambil menundukkan kepala pada semua orang. Tiba-tiba entah dari mana datang seorang lelaki gila terpacak dihadapan aku dan memaki dengan perkataan PUKIMAK menggunakan volume 389...tak termasuk perkataan-perkataan @#$%^%$#@$%^&*&^%$#@#@  yang dilemparkan kepada aku. Malah aku sendiri juga tidak pernah diajar emak menyebut perkataan begitu. Memang super kuat suaranya. Terdiam kaku aku di atas tanah itu. This is my first experience  kena maki sepanjang 23 tahun aku hidup. 


i cant sleep for the whole night. 


Pergi klinik doktor cakap tekanan darah rendah dan incident itu telah mengganggu aku tahap kritikal. She told me that it was a big traumatic to me and thats why im sick.


HEY LELAKI JAHANAM! ENGKAU ORANG PERTAMA YANG MAKI AKU DAN ENGKAU JUGA ORANG PERTAMA YANG AKU AKAN MAKI. CONGRATS FOR THE AWARD!


ENGKAU MEMARAHI AKU YANG DATANG DALAM KEADAAN BAIK DAN MENUNDUKKAN KEPALA. ENGKAU MAKI AKU SAMBIL MENDONGAK KE LANGIT SEPERTINYA ENGKAU LEBIH BESAR DARI TUHAN. ENGKAU MEMAKAI KOPIAH DAN BAJU MELAYU LAGAKNYA MAHU KE MASJID, SEDANG ENGKAU GEMBIRA MEMAKI SESAMA UMAT. ENGKAU TIDAK LAYAK DIPANGGIL MANUSIA. SATU MAKI ENGKAU BAGI AKU, TIGA MAKI TUHAN AKAN BALAS PADA ENGKAU. DEPAN 10 ORANG ENGKAU JATUHKAN MARUAH AKU, SATU KAUM AKAN MEMULAUKAN ENGKAU. INGATLAH LELAKI, ZAMAN SEKARANG TUHAN BAYAR CASH! JANGAN ENGKAU MENDONGAK KALAU ENGKAU TAK TAHU LETAK DUDUK DARJAT ENGKAU DISISI TUHAN. PERGI JAHANAM! DASAR MANUSIA PEMIKIRAN KELAS F!!!


Aku sakit. Masih dalam trauma. Masih tidak boleh duduk berseorangan walau di dalam bilik sendiri. Manakan tidak, aku seorang yang lembut dan selalu menjadi kesayangan. Mendengar orang bercakap dengan suara sedikit tinggi juga sudah membuat aku jatuh demam, inikan pula orang menjerit hingga tegang urat leher. Mujur ada insan baik-baik disekeliling yang memujuk.


Akibatnya aku bungkus pakaian, buku, laptop, stokin belang-belang, seluar tidur kesukaan aku dan tuala comel ke dalam beg. Aku memandu keluar. Pergi jauh-jauh dari kawasan itu. Lagaknya seperti mahu lari dari rumah. Hakikatnya mungkin saja aku tidak akan kemana-mana, mungkin saja aku akan pulang ke rumah sebentar lagi. Namun aku puas..sangat puas apabila dapat memuaskan amarah sendiri.Berlakon konon-konon mahu lari dari rumah adalah perkara terpaling memuaskan hati saat ini. Bunyinya kelakar, tapi aku yang rasa. Aku hanya ada 1 rumah disini, kemana mahu lari. Aku akan naikkan balik semangat yang lemah sejak semalam. Aku akan kuat.  Sekurang-kurangnya kuat untuk balik ke rumah. Aku takkan mengalah dengan sorang lelaki hantu. 




Good night world. Do pray for me. Sweet dream.







6 cakap-cakap:

M a W a D D a H

kesiannya die demam...aisshh...bnykkan rehat..abaikan org yang mcm tue..moga trauma aniz xberpanjangan okeh...wisau adah tau...

nZaOdonut

be strOng aniz...tuh laa mansuia...even rmbut same itam..tp ati still laen2...tp kn...klo dh kne maki tuh..nxt time maki jek dia blek..he he he! cmtuh bru puass!!..

p/s: ade plak ajar dak baek nih cmtuh...:p

Darimo

ape kurang best punya perasaan, kan?
kalau darimo, maki hamun balik sorang diri. it helps, sometimes. tp dalam bulan puasa ni, hmmm...sabarlah.

Aniz

Mawaddah - thanks adah...lap u muah2...hehe

nZaOdonut - x reti la nak marah orang yunk...huhu

Darimo - yup..sabar je lahh....

LittleGurl

sabar k dear. manusia mcmtu kite takleh layan sgt, lagi saket ati adela. just be strong.

Anonymous

Ya, mungkin karena itu