CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, November 12, 2010

ada apa dengan nama

Tadi tangan telah tergatal tergoogle maksud nama-nama dalam islam..lalu terlihat 1 nama iaitu ‘TIHANI’ yang bermaksud ‘BAHAGIA, BERKAT’..lalu tangan tergatal lagi untuk mengubah nama di profile menjadi ANIZ TIHANI..ANIZ adalah nama aku dan TIHANI adalah bukan nama aku tetapi boleh diketegorikan sebagai ‘perkataan’ yang aku tambah kepada nama aku.. Bukan dok bubuh nama tu saja-saja, tapi ini adalah perbuatan dengan niat..ANIZ  TIHANI membawa makna ANIZ BAHAGIA DAN BERKAT..terdetik di hati kecil aku, mudah-mudahan kalau ada lah orang yang tanggannya tergatal dan terclick ke blog ni lalu tersebut ANIZ TIHANI tu, ianya akan dimakbulkan..bukan ke kata-kata itu adalah doa???..jadi kalau 1 orang sebut ANIZ TIHANI, insyaallah aku bahagia..2 orang sebut, aku bahagia kali 2..3 orang sebut, aku bahagia kali 3..kalau 1000000000 orang sebut, WOW!!! Bahagia dan berkat hidup aku..hehe  harap-haraplah dengan izin-Nya.. ;)

0 cakap-cakap: