CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, October 19, 2010

CUTI-CUTI CINTA

Filem yang akan ditayangkan pada 21 Oktober tahun 2010 bukan tahun depan atau tahun lepas. Saya nak minta Goku belanja tiket dengan popcorn dengan air. Tapi kalau tak suruh dia belanja pun, dia pasti belanja jugak sebab memang selalu pun dia yang belanja bukan saya belanja..sebab Goku baik sangat..*menanam tebu di tepi bibir sikit .. Sebab dia tak mau muncung saya panjang macam ampai mak cik jah sebelah. Mana boleh tak pergi tengok cerita Ahmad Idham. Emmm sebenarnya saya cuba menipu disini dengan menggunakan nama tuan director tersebut..erkk sebenarnya…. sebenarnya….. sebenarnya……Mana boleh tak pergi tengok movie yang ada FARID KAMIL.


Haaa kantoi suda..huhuhuruhara..Saya kan wife farid kamil wannabe..*eeiii perasan la aniz ni..takmo kawan dia..banned dia! =p saya suka Farid Kamil, dia pun suka saya. dah 4 tahun setengah kami menjalinkan hubungan cinta yang direstui keluarga..*pergi muntah hijau sekarang..Maaf saya cuba membuat onar disini. OK serius. Saya memang minat FK sejak zaman rempah ratus adabi mula diperkenalkan lagi. Nampak tidak tempoh yang lama disitu??? *adabi establish tahun bila ek??erkk. Semua movie dia mesti tonton. lagi-lagi kalau cerita cintan cintun dan ada The Adorable Lisa Surihani. Dan Cuti-Cuti Cinta mesti tonton tidak lama lagi walaupun takde Lisa tapi Nora Danish punya cute pun sama waktu dengannya. Point yang penting disini adalah bukan sebelum exam tamat. No No Nooo nanti kene marah dengan Goku. Filem ni akan dijadikan juadah utama bagi meraikan tamatnya peperiksaan bagi semester ni nanti. Harus booking tiket awal-awal or else luka lama berdarah kembali. plan beriya nak tengok movie, sampai-sampai tiket habis. Kesudahannya hilang mood, muncung lagi panjang dari hidung pinochio yang menipu ibunya..bukan-bukan..ayahnya. Jadi Goku..adalah menjadi tanggungjawab awak untuk booking tiket awal-awal tahu. Kalau tidak, saya bilang sama mak saya..1 2 3 4..lalala juz cant wait for CCC soon!!!!

-out-

0 cakap-cakap: