CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, November 17, 2009

hari yang gelap

arini ntah da brape kali aku g toilet...mana tak nya, da bergelen minum air.suka x suka kene minum air kosong gak..bibir aku kering, sampai mengelupas kulit lalu berdarah..iskh iskh iskh..penat asyik ulang alik toilet jer..yeler musim2 ujan yang sejuk ni, nak rasa haus pun susah..dah baper malam ni susah tol nak lelap mata.tido pun asyik terjaga je..sampai aku da jadik penat tido jage tido jaga..bila jaga, tengok jam, 1.45 am..haaaa!!!! baru beberapa minit tido da jaga..mak aaaiiii letih gila aku..g keje pagi muka cam x cukup vitamin..aiyark!! entah apa yg tak kene sampai payah sangat nak tido pun xtau la.sejuk gila opis aku ni..ari2 aku rasa camni..da penat aku suh abg tecnician tu slowkan aircond..dia buat x layan jer..last2 aku cakap kat dia..dialognya macam ni..
aku: bang, leh tanya ckit?
abg tu: apa?
aku: suhu aircond ni leh pegi sampai tahap ni je ke?
abg tu:????
aku: slow sgt ni bang..kuatkan la ckit aircond ni..bagi cepat ckit proses pereputan tulang kitaorg berlaku..kitorg mmg suka suasana sejuk tahap beku mayat nih..elok untuk kesihatan...
abg tu:%$#@^%$#@^%$#$#

tapi masih xder apa2 pun selepas program bicara petang kami tu..masih sama..makin sejuk lagi ada.padan muka aku dan kengkawan!!!!huhuhu

0 cakap-cakap: